Поръчка, доставка и плащане
ДОСТАВКА (безплатна за поръчки над 69,00 лв.)
АДРЕС ЗА ДОСТАВКА | ВРЕМЕ ЗА ДОСТАВЯНЕ | СУМА |
Избран от Вас адрес |
До 5 работни дни | 6,67 лв. |
Местен куриерски офис на Спиди Спиди автомат Местен куриерски офис на Еконт Магазин Nikol в Сердика център - София Магазин Nikol в the Mall - София Магазин Nikol в Скай Сити мол - София |
До 5 работни дни До 5 работни дни До 5 работни дни До 5 работни дни До 5 работни дни До 5 работни дни |
5,02 лв. 3.59 лв. 6,50 лв. 0,00 лв. 0,00 лв. 0,00 лв. |
Начин на доставяне и връщане на стоки
1. Доставка
Когато заявявате Вашата поръчка, моля не забравяйте да посочите Вашето име, точен адрес за доставка и телефон за обратна връзка.
След направена поръчка получаване на заявка ще бъдете уведомени за направената поръчка на посочения от Вас e-mail. Втори имейл ще получите, когато поръчката се приеме за обработка. Наш служител ще се свърже с Вас по телефона през деня между 10:00 и 19:00, ако се налага доуточняване на поръчката. Ако всичко е наред, ще получите съобщение на имейла за предаване на поръчката на куриер. В следващия ден тя ще Ви бъде доставена при посочените условия.
Можете да изберете адрес за доставка на поръчаните продукти по Ваше желание: Вашия домашен адрес, работен/офис адрес или друг адрес, където искате да получите продукта. Също може да изберете пратката да бъде доставена до предпочитан от Вас офис на куриерските фирми Спиди или Еконт, или до някой от нашите магазини в София.
Сумата на доставката ще бъде автоматично добавена към общата сума, която можете да видите, преди да заявите поръчката.
Направената от Вас поръчка ще бъде обработена до два работни дни. Поръчката ще Ви бъде доставена в рамките на 3-5 работни дни от куриерска агенция Спиди или Еконт.
2. Връщане и замяна на стоки
Ако след доставката забележите, че Вашата онлайн покупка е дефектна или повредена, или ако не отговаря на Вашите очаквания, nikol.bg приема връщане на неупотребявани стоки до 14 дни от датата на доставката.
Можем да възстановим платената от Вас сума, или да заменим продукта с друг по Ваше желание, според нашите Правила и условия за ползване и тази Политика за доставяне и връщане на стоки.
Ще приемаме връщане и замяна на продукти, само ако са неизползвани, в оригиналните си опаковки и с прикрепени всички етикети към тях. По хигиенични причини не можем да приемем връщане на продукт, който е бил носен или е бил в директен контакт с кожа.
Няма да приемаме връщания на вече заменен продукт.
nikol.bg си запазва правото да откаже връщане или замяна на продукти, които не отговарят на по-горните изисквания.
Ако желаете да върнете или замените продукт, моля свържете се с нас на e-mail адрес: info@nikol.bg Изпратете обратно продукта в офиса, от който е изпратена пратката.
Когато връщате или заменяте продукт, всички разходи за първоначалната доставка и за връщането, са за Ваша сметка.
В рамките на пет работни дни след получаване на върнатия продукт ще заменим Вашия продукт или ще възстановим сумата, платена от Вас (с изключение на разходите за първоначалната доставка и доставката за връщане) с банков превод. Необходимо е да ни предоставите банкова сметка, по която да Ви преведем сумата за върнатите артикули или разликата в цената на стария и новия артикул, ако има такава.
3. Несъответствия и отказ от получаване
Можете да откажете получаване и заплащане (ако използвате опцията за плащане с наложен платеж) на поръчания продукт в момента на доставката само в следните случаи:
- Ако има явно несъответствие между поръчан и доставен продукт, което може да се установи с обикновен преглед на продукта.
- Ако продуктът или опаковката са видимо повредени.
- Ако цената, която трябва да заплатите, не съответства на посочената в Уебсайта при заявяване на поръчката.
- Ако не е спазен срока за избрания от Вас тип доставка.
Ако в момента на доставката откажете да получите продукта по причина, различна от изброените, трябва да заплатите разходите за доставка и връщане.
За отказа от получаване се съставя протокол от доставчика. При неподписване на протокола от Ваша страна се приема, че отказът е неоснователен и трябва да заплатите разходите за доставка и връщане.
Ако е налице несъответствие между поръчания и доставения продукт и е било невъзможно да се установи в момента на доставката, моля свържете се с нас на тел.: +359899289199. Ние ще заменим Вашия продукт след извършване на оглед и установяване на несъответствието.
4. Отговорност
Тази Политика за доставяне и връщане на стоки не може да ограничи отговорността на nikol.bg и Вашите права на потребител, съгласно приложимото законодателство.
Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки можете да изтеглите оттук
Линк към Комисия за защита на потребителите (КЗП) https://kzp.bg
Линк към платформата за решаване на потребителски спорове на Европейската комисия: http://ec.europa.eu/consumers/odr
За повече информация, свържете се с нас на: info@nikol.bg